söndag 31 januari 2010

Mössor!


Det här är en del av dom mössor jag gjort.
På den översta raden är det virkade mössor och på den nedersta raden är det mössor stickade i åremössa principen, varannan avig varannan rät.
Den virkade mössan som är vit och orange randig, även kallad "cigarettmössan", var den första mössan jag gjorde, den är stor och lustig.

Är ni intresserade av att ha en ny mössa?
Isåfall är det bara slänga in en kommentar om intresse, eller höra av er till min e-mail Ay@mypost.se så kan du säga huvudmått, vilket sorts garn du vill ha och vilken färg, så kommer vi sedan överens om ett pris.
Jag kan även sticka "vanlig" åremössa med milano garn.
Om annan modell önskas ska det nog gå att lösa med.

Hoppas ni är intresserade, för det vore väldigt kul om mina mössor hamnar på andra huvuden än bara mitt eget, min familjs och mina vänners! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar