söndag 31 januari 2010

Kjol!


Denna söta kjol har jag otroligt nog faktiskt sytt själv! :)
Med textiltryck och allt.
Och enligt mina beräkningar så kanske den kostade högst 30 kr att göra. Plus att det var med skolan material, ännu bättre!
Jag kämpade rätt länge med den här kjolen, först gjorde jag den alldeles på tok för stor så jag måsta sy in den, och det betyder sprätta en massa!
Jag har ju dessutom dragkedja bak så det var ju bara att sy in den på sidorna, och det är inte precis det enklaste jag gjort, otroligt pilligt jobb.
Det jag är lite missnöjd med är det att jag borde ha gjort iaf ett till tryck bak på kjolen, det hade sett bättre ut då, men det går att ordna!
Och det andra är att kameran inte fångade på bild hur snygg kjolen faktiskt är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar