torsdag 18 februari 2010

Smart förvarning


Jag har hittat på en smart förvaring ikväll.
Jag färgade håret grönt på min käre bror, och färgen var i en plastburk med skruvlock så jag tänkte, det här kan jag använda till nånting.
Och mycke riktigt, det kunde jag. Jag stoppade övergivna knappar som bara dräller omkring i mitt rum i den, burken är ju ganska snygg i sig så det ser rätt coolt ut.
Ett smart tips till er med små-grejer, använd gamla burkar som bara står, snygga till dom så blir det super coolt!
Rikigt fiffigt tycker jag!

Men sen är det ju alla dessa småpärlor. Vad sjutton ska jag göra av dom?
Jag tycker inte om alla småpåsar jag har dom i, om du kommer på någon bra lösning, säg till mig?
Jag har funderat på sånadär små plaströr som man brukar få pärlor i när man köper dom, men då måste jag köpa dom med.
Jag vill helst återanvända något i från hemmet, men glasburkar är så stora.
Jag får hoppas på att det löser sig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar